onsdag 19. september 2012

Utstilling i Sugarland

12. sept var jeg på ei lokal utstilling som et av nabo guildene arrangerte. Her er noen bilder jeg tok. De fleste fordi det var noen gode ideer jeg kanskje vil bruke (låne)...

Min favoritt på utstillinga. Mye historie og symbollikk. Eget design.
Her er det ikke så viktig å finne på selv. Det er langt mellom egendesign. Men det er mange klasser, og mange sløyfer som blir delt ut.

Artig mønster, dette kan jeg kopiere en gang... Men det må da være en error på hver side. Annethvert "bånd" får endene kuttet av...?

Nydelige farger. Likte det godt. Så viste det seg at det var et kit. Teppet blir ikke dårligere av det, men det betyr at det sannsynligvis finnes mange identiske tepper rundt forbi, og det liker jeg dårlig.

Her måtte jeg ha bilde av borden. For slik Flying gees bord må jeg se å få brukt. Har sett den flere ganger, og den er så kjekk. Se på hjørnet. Me like.

Her er et bilde av quiltinga. Ser ut som det er brukt ulike mønster fra datamaskin. Det er noe jeg vil prøve mer av. Artig å se det på utsilling.
Enkelt men stilig. En ide jeg kan brukde. De store lyse rutene er fra ett stormønstrete stoff!
Det var artig å se utstillinga. Veldig mange tepper, og flere som er sydd fra samme mønster, med ulike stoffer. Noen mer heldig enn andre. På sånne utstillinger er det vanlige folk som viser arbeidene sine. Og det inspirerer veldig! Til våren er det vår guild som skal arrangere utstilling. Og jeg planlegger å ha med en del tepper.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar