fredag 15. juni 2012

Fotografering

Denne uka har vært hektisk på quiltefronten. Jeg har virkelig fått ferdig mye. Mange tepper som skal brukes som gaver i Norge. Og jeg reiser i dag! I går hadde jeg en kreativ fotoseanse i hagen. To tepper i batik med sirkler som jeg har vist bilder av i arbeid tidligere.
Synes dette fargerike teppet med bølgende batik-stoffer og svevende sirkler passet godt flytende i bassenget. Vigleik gløttet ut  vinduet og trodde det var en ulykke. Men jeg tenkte at jeg tar en Munch - det sies at han hang sine bilder ut så de kunne bli litt preget av vær og vind... Dette teppet skal jo vaskes og brukes mye, så det må da tåle litt saltvann også.
Dette siste teppet er litt enklere uten kanter og med færre sirkler, men med noen innslag av svarte striper.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar