onsdag 18. januar 2012

Nytt år!

Godt nytt år alle sammen! Og lykke til med 2012!
Jeg har nok glemt at jeg er en blogger, så det har vært stille herfra lenge. Men livet er litt av og på. Quilting mener jeg. Fikk mye kjekt besøk før jul, og vi dro på Cruise. Det passer meg utmerket å være på cruise med mye familie og god bok. Her ligger båten til kai på Royal Caribean Privat Island, på Haiti. En bit av paradis dette, men utpå dagen ble det for folksomt, så da var det deilig ombord i båten igjen...


Her er fruen (meg altså) i champagnebaren med en lemondrop. Veldig godt og veldig hyggelig, i selskap med voksne unger, mann og svoger m fam. 

Dette er i stor kontrast til mitt quilteliv. Det gir mye glede å lage og gi bort og kanskje selge tepper. Men det gir jo egentlig ikke så mye overskkudd (på $$$).  Og det gjør jo ikke så mye, når man er i utlendighet som expatspouse (ektefelle uten jobb). Men etter en sånn herlig ferie, så innser jeg at det er kjekt med penger. Jeg vil jo gjerne være raus, og invitere og spandere på flest mulig. Men det kan man jo ikke uten bra inntekt. Selv her i Amerika er det få som lever godt av quilting. Så jeg får tenke videre på hva jeg skal satse på, tilbake i Norge i 2013. Men enn så lenge, så fortsetter livet som quiltmaker i Houston.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar