torsdag 2. mai 2013

Brun

 Brun. Ikke så veldig fin farge...
Men en gang for et par år siden var det salg på Quilt 'n Sew. De hadde salg på de små pakkene med biter fra hele stoffserier, charmepack (5 inch kvdrater) Jelly Roll (2,5 inch striper av hele stoffbredden og Layer Cake (10 inch kvadrater). De er det veldig sjelden salg på, så jeg ble fristet til å ta med meg noen. Og de har ligget. De er fine å se på og ta på og, ja de er fine å eie.
Her en dag så jeg på nye bilder som var lagt ut på ei quiltegruppe på Facebook. Det var Lappemakerne, Quiltesiden eller Quilt Guild. Det ble skrytt av mønster som lå på Moda Bake Shop www.modabakeshop.com . Og jeg måtte sjekke og jeg fant så mye fint og artig, at jeg måtte bare prøve et mønster med en eneste gang. Brukte en hel layer Cake, altså 10 inc kvadrater. Jeg brukte hele pakken sammen med lyst stoff som jeg hadde liggende.

Nå finner jeg dessverre ikke igjen dette mønsteret, men mye annet fint fant jeg. Ta en titt selv.
Syntes det ble et stort og flott slumreteppe.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar