mandag 17. desember 2012

Hull


Dette har jeg ikke opplevd før. I går fikk jeg sydd ned lukkekanten på en stor bordløper som jeg skulle ha med ned på kjerka. Den var spesialbestilt til et konferansebord. Og den skulle selvfølgelig ikke være ferdig til denne jula - neste kanskje. Men jeg ville overraske med den i går!
MEN:
Jeg sa de styggeste ordene jeg kunne, stille inni meg.
Det var små huller i bakstykket. Først tenkte jeg at jeg får bruke mine stoppekunskaper (lært av mor) og stoppe hullet, og glemme det. Men - det var 4 på hver ende av løperen. Det var merker etter en stift el.l. Så det var nok noe som hadde blitt gjort under produksjon av stoffet. Det var nesten på midt-bretten. (Marimekko-stoff, som jeg hater for tiden) Det er baksiden, men jeg vil jo at den også skal være fin, slik at løperen kan brukes på begge sider. Veldig praktisk når man søler på den, eller når man vil ha en litt annen løper. Så nå må jeg applikere noe... Og det blir ikke gjort i en fei, og jeg har ingen flere ærend på Kjerka før jul, så nå blir den liggende til neste år.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar